Memperkenalkan Set Immune Booster

Tahukah Anda, Mengamalkan Madu, Minyak Zaitun & Minyak Sauda Mampu Meningkatkan Sistem Imun Badan?

Makanan tambahan ini kaya dengan pelbagai sumber baik untuk tubuh badan seperti Antioksida Hydroxytyrosol, Thymoquinone, Flavonoids, Vitamin C, Vitamin A, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K, Omega-3, Omega-6 dan banyak lagi.

Premium Dari Turki

Semua produk ini dihasilkan di Turki dengan ekosistem yang baik dan memenuhi semua piawaian dunia.

100% Organik

Proses penghasilan produk yang tidak menggunakan sebarang bahan kimia dari awal sehingga akhir.

Terbukti Berkesan

Setiap produk ini mempunyai pelbagai kelebihan yang telah dilakukan kajian dan terbukti secara saintifik.

Selamat Digunakan

Semua produk ini mendapat sijil akuan dari pelbagai pihak. Setiap produk juga mempunyai analisa makmal.

Sistem imun badan mempunyai peranan penting untuk melindungi anda dari sebarang virus, bakteria dan perubahan sel yang boleh membuat anda sakit. Ia terdiri dari pelbagai organ, sel dan protein.

1.

Sistem imun badan akan mula lemah apabila anda tidak menjalani kehidupan yang sihat. Tidak jaga makan dan tidak bersenam. Ada kajian menunjukkan, stress juga boleh melemahkan sistem imun anda.

2.

Anda akan jatuh sakit ketika sistem imun mula lemah dan tidak dapat melawan bakteria yang lebih agresif. Selsema adalah salah satu tindak balas sistem imun terhadap bakteria yang menyerang tubuh.

3.

Set Kombinasi Tiga 'Superfood' Untuk Kesihatan Anda

Madu, minyak zaitun & minyak sauda telah diamalkan dari generasi ke generasi kerana mempunyai pelbagai khasiat untuk kehidupan seharian.

Madu Bunga Habbatus Sauda

Penghasilan madu asli dari ladang ternakan lebah di Turki. Lebah menghisap nektar bunga Habbatus Sauda yang tumbuh liar di kawasan pergunungan.

Isipadu

250 g

Tarikh Tuaian

Oktober 2020

Dihasilkan Di

Sivas, Turki

Klik Untuk Lihat Sijil Akuan

Minyak Zaitun Extra-Virgin

Perahan pertama dari sebuah ladang bersejarah sejak 1799 yang diwarisi dari generasi ke generasi di Turki. Organik, tuaian awal & perahan sejuk.

Isipadu

250 ml

Tarikh Tuaian

Mac 2020

Dihasilkan Di

Milas, Turki

Klik Untuk Lihat Sijil Akuan

Minyak Habbatus Sauda

Perahan minyak di Turki dari bijian Habbatus Sauda segar. Tanpa sebarang campuran pewarna, bahan pengawet, pengganti rasa atau minyak lain.

Isipadu

50 ml

Tarikh Proses

Julai 2020

Dihasilkan Di

Antalia, Turki

Klik Untuk Lihat Sijil Akuan

Cara Optimum Mengamalkan Set Immune Booster Sihaté

Dr. Wan Nasyrudin Wan Abdullah.

Pensyarah Kanan Tafsir, Mukjizat Sains al-Quran & Pemakanan Sunnah, UKM. Penulis buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam.

1001 Manfaat Yang Bakal Anda Perolehi

Madu, minyak zaitun & minyak sauda telah terbukti secara saintifik mampu memberikan pelbagai kelebihan untuk tubuh badan anda.

1. Sumber Lemak Baik

Minyak zaitun mengandungi 73% lemak mono tidak tepu (MUFA) yang memberikan pelbagai kelebihan seperti mengurangkan keradangan. [Sumber]

2. Sumber Antioksida

Minyak zaitun kaya dengan kandungan Antioksida Hydroxytyrosol yang boleh mengurangkan risiko anda terkena penyakit kronik. [Sumber]

3. Kurangkan Risiko Sakit Jantung

Kandungan antioksida di dalam minyak zaitun secara biologinya dapat menurunkan risiko anda terkena penyakit jantung. [Sumber]

Kandungan antioksida di dalam minyak zaitun secara biologinya dapat menurunkan risiko anda terkena penyakit jantung. [Sumber]

Kandungan polyphenols di dalam minyak zaitun memberikan kelebihan terhadap tulang. Ia boleh mengurangkan 51% risiko tulang rapuh. [Sumber]

Dalam satu kajian, diet Mediterranean dengan minyak zaitun dapat mengurangkan 40% risiko terkena diabtes tahap 2. [Sumber]

Kajian terhadap 140,000 individu, mereka yang mengamalkan minyak zaitun mempunyai risiko yang rendah untuk terkena stroke. [Sumber]

Bahan aktif terutamanya Thymoquinone yang terdapat dalam minyak habbatus sauda bersifat anti-radang yang sangat efektif. [Sumber]

Mengikut beberapa kajian, minyak habbatus sauda dapat melancarkan pengaliran darah pada organ yang berlainan. [Sumber]

Kajian mendapati bahawa penggunaan minyak habbatus sauda selama tiga kali seminggu boleh meredakan rasa sakit lutut. [Sumber]

Dalam satu kajian selama tiga tahun, individu yang melakukan diet Mediterranean dengan minyak zaitun, mengalami penurunan berat badan. [Sumber]

Satu kajian, sayuran dimasak menggunakan minyak lain mengalami penurunan khasiat berbanding menggunakan minyak zaitun. [Sumber]

Pengambilan minyak zaitun yang banyak dalam diet Mediterranean mengurangkan risiko kanser payudara sebanyak 62%. [Sumber]

Pengambilan dua sudu sehari minyak zaitun mampu mengurangkan tekanan darah. [Sumber]

Kajian terkini menunjukkan dengan mengamalkan minyak zaitun ia mampu melindungi daya ingatan dan kemampuan belajar. [Sumber]

Sudah beratus tahun manusia menggunakan minyak zaitun sebagai minyak rambut. Kajian terkini menunjukkan ia mampu melembutkan dan menguatkan rambut. [Sumber]

Banyak kajian telah melaporkan bahawa ramuan minyak habbatus sauda iaitu Thymoquinone mempunyai aktiviti anti-kanser. [Sumber]

Minyak habbatus sauda adalah penguat imunisasi badan secara semula jadi dan memberikan perlindungan terhadap ancaman penyakit. [Sumber]

Polysaccharide merupakan bahan di dalam minyak sauda yang berperanan dalam meningkatkan kecepatan penyembuhan ulser. [Sumber]

MAKANAN TAMBAHAN BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan makanan tambahan adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Menjadi Pilihan 3000++ Pengguna

4.5 dari 5 pengguna telah merasai perubahan yang positif menggunakan produk Sihaté. Sebahagian dari mereka sudi berkongsi pengalaman.

“Saya amalkan minyak zaitun Sihaté ni sebab ada batu karang. Alhamdulillah, 3 hari batu karang dah keluar.”

Tuan Ibrahim

“Saya dah cuba macam-macam jenama dan baru mencuba minyak zaitun Sihaté. Rasa best, tak pahit. Saya sangat berpuas hati.”

Puan Norsiati Yaacub

“Setiap pagi bangun tidur mesti selsema. Lepas amalkan madu Sihaté, alhamdulillah tak selsema & bersin lagi dah.”

Tuan Naqib

“Tonsil saya bengkak dan demam. Sebelum ni makan ubat jer. Tapi bila spray habbatus sauda ni dua kali sehari, alhamdulillah cepat baik.

Tuan Fauzul

“Saya penggemar sukan berbasikal ekstrim. Sejak sekian lama suppliment saya adalah minyak zaitun Sihaté. Alhamdulillah.”

Tuan Zakaria

“Saya dah minum nak habis sebotol. Sesudu pagi dan sesudu malam. Rasa lebih sihat. Rasa lebih bertenaga. Sangat bagus!”

Tuan Ahmad Sidry

“Ibu mertua yang amalkan minyak zaitun Sihaté ni. Dulu selalu lesu, sekarang alhamdulillah dah banyak improve.”

Tuan Mohd Firdaus

“Lepas amalkan minyak zaitun Sihaté, selsema dan batuk macam susah nak kena.”

Puan Selly

MAKANAN TAMBAHAN BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan makanan tambahan adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Nikmati Produk Yang Berkualiti, Selamat & Dipercayai

Sihaté diwujudkan untuk membantu anda sekeluarga agar lebih sihat dengan mengamalkan makanan tambahan yang terbukti secara saintifik.

1. Melalui Ujian Makmal

Setiap produk akan melalui beberapa siri ujian makmal bagi memastikan produk mengikut piawaian dunia, asli dan selamat. Hasil ujian dikongsikan dengan pengguna.

2. 100% Asli & Organik

Setiap produk adalah asli atau organik tanpa sebarang campuran pewarna, bahan pengawet, pengganti rasa atau bahan lain. Ia disahkan melalui sijil akuan.

3. Mengutamakan Kualiti

Dari pokok ke botol, dari ladang ke Malaysia, tiada jalan pintas yang diambil. Semuanya bagi memastikan kualiti produk adalah benar-benar premium.

4. Diakui Oleh Pakar

Setiap produk yang dikeluarkan juga akan melalui siri diskusi serta semakkan dari pakar bidang & ahli akademik yang berautoriti. Dari segi proses, produk dan dokumen.

Ada Analisa Makmal.. Padu!

Alimuddin Zafrullah.

Pengguna Sihaté.

Berapakah Harga Bagi Tiga Produk Terbaik Ini?

Produk dengan kualiti yang sangat baik, dijual pada harga berpatutan.

Madu Bunga Habbatus Sauda

Penghasilan madu asli dari ladang ternakan lebah di Turki. Lebah menghisap nektar bunga Habbatus Sauda yang tumbuh liar di kawasan pergunungan.

Isipadu

250 g

Tarikh Tuaian

Oktober 2020

Dihasilkan Di

Sivas, Turki

Harga Seunit

RM119

Minyak Zaitun Extra-Virgin

Perahan pertama dari sebuah ladang bersejarah sejak 1799 yang diwarisi dari generasi ke generasi di Turki. Organik, tuaian awal & perahan sejuk.

Isipadu

250 ml

Tarikh Tuaian

Mac 2020

Dihasilkan Di

Milas, Turki

Harga Seunit

RM129

Minyak Habbatus Sauda

Perahan minyak di Turki dari bijian Habbatus Sauda segar. Tanpa sebarang campuran pewarna, bahan pengawet, pengganti rasa atau minyak lain.

Isipadu

50 ml

Tarikh Tuaian

Julai 2020

Dihasilkan Di

Antalia, Turki

Harga Seunit

RM39

Tawaran Khas Set Immune Booster, Hanya RM261 Sahaja!

Madu, Minyak Zaitun Extra-Virgin & Minyak Habbatus Sauda dalam satu harga.

Jimat RM26!

Kami berbesar hati berikan potongan RM26 bagi setiap set. Pelaburan anda RM261 sahaja satu set!

Penghantaran Percuma

Pembelian RM150 ke atas akan menikmati penghantaran percuma. Jimat RM10++ setiap pembelian.

Kelab Sahabat

Dapatkan konsultasi percuma serta nikmati pembelian ulangan dengan harga yang istimewa.

30 Hari Jaminan

Setiap pembelian akan dilindungi dengan jaminan pulangan wang 30 hari. Andai tidak berpuas hati dengan produk yang dibeli, hubungi kami segera.

Barang Sampai Baru Bayar?

Pihak kami juga menawarkan penghantaran dan pembayaran dengan konsep Cash On Delivery (COD) menggunakan Ninja Van. Tempah sekarang dan buat bayaran kepada posmen apabila barang sampai. Servis caj RM10 akan dikenakan.

Sihaté diwujudkan untuk membantu anda sekeluarga agar lebih sihat dengan mengamalkan makanan tambahan yang terbukti secara saintifik. Berkualiti tinggi, selamat & dipercayai.

Terbukti Secara Santifik

Setiap produk yang dikeluarkan berdasarkan bahan asas yang terbukti secara saintifik mempunyai pelbagai khasiat. Ia disokong dengan kajian serta jurnal perubatan yang berkredibiliti.

Diakui Oleh Pakar

Setiap produk yang dikeluarkan juga akan melalui siri diskusi serta semakkan dari pakar bidang & ahli akademik yang berautoriti. Semua hasil ujian makmal akan dirujuk kepada mereka.

Selamat Digunakan

Setiap produk yang dikeluarkan akan melalui beberapa siri ujian makmal kerana ia perlu memenuhi beberapa indikator yang telah ditetapkan untuk memastikan produk tersebut asli dan selamat.

Pilih Kuantiti & Tempah Sekarang

Nikmati tawaran terkini dengan pelbagai penjimatan.

Immune Booster Set

1 maklumbalas
(1 customer review)

RM287.00 RM261.00

Madu, minyak zaitun & minyak sauda terbukti secara saintifik mampu meningkatkan imunisasi badan anda. Makanan tambahan ini kaya dengan pelbagai sumber baik untuk tubuh badan seperti Antioksida Hydroxytyrosol, Thymoquinone, Flavonoids, Vitamin C, Vitamin A, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K, Omega-3, Omega-6 dan banyak lagi.

Pilih Kuantiti

Ada Yang Boleh Saya Bantu?

Ada masalah nak buat tempahan? 👋
Tak tahu produk yang sesuai? 👋

Ada sebarang persoalan? Perlukan sebarang penjelasan? Perlukan cadangan produk yang sesuai? Hubungi kami untuk mendapatkan bantuan dan penjelasan.

Klik Untuk Whatsapp

Maklumbalas Dari Para Pengguna

Verfied buyer

Saya amalkan minum 2 sudu minyak Extra Virgin Olive Oil sejak bulan lepas (1 sudu pagi, 1 sudu malam). Sebelum ini, bacaan tekanan darahnya sipi sipi (borderline). Memang lama dah bacaannya gitu. Banyak kali check pun sekitar borderline.

Maksud borderline ni adalah bacaan sekitar 130/80 mm Hg. Selepas sekitar hampir sebulan amalkan pemakanan Extra Virgin Olive Oil ni, bacaan tekanan darah mula turun pada paras normal.

Wan Syazwan30 Jan 2020

Verfied buyer

Tonsil saya bengkak dan demam. Sebelum ni makan ubat jer. Tapi bila spray habbatus sauda ni dua kali sehari, alhamdulillah cepat baik.

Faizul15 Mei 2020

Verfied buyer

sangat sangat bagus... saya dah minum nak abis sebotol.. sesudu pagi sesudu malam.. rasa lebih sihat.. lebih bertenaga

Ahmad Sidry Hussin2 Jul 2020

Verfied buyer

Alhamdulillah badan rasa sangat ringan minda pun bertambah sihat baru masuk 7kali dlm mulut dan terasa sedang meresap ke seluruh badan.. kak liza bagi 5 🌟🌟🌟🌟🌟bintang 🙌

Rosmaliza Miswan12 Jan 2020

Verfied buyer

Kolestrol saya makin turun, badan rasa makin sedap. saya amalkan semasa perut kosong waktu pagi. lutu dan sendi juga rasa selesa lepas ambil minyak ni

Tuan Nizan23 Jul 2020

Verfied buyer

Kolesterol saya makin turun. Sebelum ni bacaan 6.7, semalam saya cek 4.75. Bacaan gula dalam darah pun turun sehingga 4.4. Sebelum ni tinggi jugak.

Naemah7 Sep 2020

Saya dah minum, rasanya sedap tapi bila harga naik, tak mampu nk minum tiap2 bulan

Ryzan Ry7 Jul 2020

Verfied buyer

Dalam setiap kotak juga ada dimasukkan hasil ujian makmal untuk SETIAP BATCH. Semua ini tidak lain tidak bukan untuk meyakinkan pengguna dengan keaslian dan kualiti produk mereka. Ada juga tip penggunaan dan sijil pengakuan status organik. Padu.

Alimuddin Zafrullah28 Jul 2020

Verfied buyer

Saya pengguna yg baru mencuba minyak zaiton sihate ...ternyata dgn menukar jenama lain yg saya dah cuba mcm2 jenama...saya sgt berpuas hati...saya hanya pengguna,bukan peniaga,xde kepentingan apa2 pun tapi saya sgt berpuas hati dgn minyak zaiton sihate

Norsiati Yaacub5 Jul 2020

Verfied buyer

Sekarang saya mula amal minum satu sudu pagi satu sudu malam minyak zaiton Sihate. Banyak manfaat dan kebaikan untuk kesihatan. Elok dan sangat baik untuk diamalkan.

Muhammad Fakhri6 Jul 2020

Verfied buyer

saya pengguna minyk ni memang ada rasa macam kacang badam .

Mokcik Muring13 Jul 2020

Verfied buyer

Alhamdulillah..... Kurang dh rasa sakit pd lutut waktu rukuk dan sujut dalam solat.. Alhamdulillah... Sebnrnya Mkcik dh beli kali kedua... Mkcik bgtau pd anak sulong pasal SIHATE.. dia pun order 2 botol.. 1 untuk makcik.. Inshaa Allah... Kami akan terus Gunakn SIHATE untuk masa yg lama......

Zainab21 Jul 2020

Verfied buyer

Saya orderkan untuk makcik saya. Alhamdulillah sejak consume makcik saya kurang dah mcm sakit badan ke demam ke kurang. Beliau ada asma tp alhamdulillah dh jarang kena asma. So saya rasa better teruskan consume.

Arifah Fahiah4 Feb 2020

Alhamdulillah mmg terbaik myk zaitun dr sihate nie. sy amal kn mmg nmpk kesan..sy ada resdung dn kulit sensetif bl amalkn myk zaitun nie kesan nmpk sgt..alhamdulillah mmg akn repet oder lg. dr segi keshatan mmg nmpk kesan..ltut pn xsakit sgt dh skg

Nur Aina13 Mac 2020

Pembuangan lbh lancar, perut kurang berangin dan tekanan darah lbh baik

Norliza13 Mei 2020

Dah makan sedap-sedap, nak tidur nanti jangan lupa minum Minyak Zaitun Extra Virgin Sihaté. Hanya dua sudu setiap hari. Rasa lebih sihat.

Dr. Wan Hasnan22 Jul 2020

Verfied buyer

“Anak saya kena kanser thyroid dan telah melakukan pembedahan. Setelah pembedahan, ia kembali bengkak. Jadi saya cuba berikan minyak sauda kepada anak saya, alhamdulillah bengkak beransur-ansur surut.”

Norsiati2 Mei 2020

MAKANAN TAMBAHAN BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan makanan tambahan adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Soalan-Soalan Lazim (FAQ)

Berikut adalah persoalan yang sering diajukan berkaitan Minyak Zaitun Sihaté.

Set Immune Booster Sihaté BUKAN ubat. Ia adalah kombinasi tiga produk makanan tambahan iaitu madu, minyak zaitun extra-virgin dan minyak sauda. Ketiga-tiga produk ini secara saintifik terbukti mempunyai bahan khusus untuk meningkatkan sistem imun badan mereka yang mengamalkannya. Insya-Allah sistem imun yang kuat akan melindungi tubuh badan dari sebarang bakteria dan virus yang menyebabkan kita sakit. Namun, ia perlulah disertakan dengan gaya hidup yang sihat.

Ya. Kesemua produk di dalam Set Immune Booster ini adalah asli dan organik tanpa sebarang campuran pewarna, pengawet dan bahan-bahan lain. Alhamdulillah, semua produk-produk ini mempunyai analisa makmal di Malaysia dan Turki untuk membuktikan keaslianya. Berikut adalah sijil akuan bagi Madu Bunga Habbatus Sauda, Minyak Zaitun Extra-Virgin dan Minyak Habbatus Sauda.

Terdapat pelbagai saranan cara pengambilan makanan tambahan ini bergantung terhadap apakah objektif yang ingin dicapai oleh individu. Secara umum anda boleh mengambil dua sudu madu, dua sudu minyak zaitun dan dua semburan minyak habbatus sauda setiap hari. Namun, berdasarkan kajian serta amatan Dr. Wan Nasyrudin, beliau menyarankan agar minum segelas air masak (250 ml) biasa atau suam dengan campuran sesudu besar madu, sesudu besar minyak zaitun extra-virgin dan dua semburan minyak habbatus sauda. Amalkan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam.

Ia bergantung terhadap bagaimana anda menggunakannya. Jika diamalkan dua sudu besar madu, dua sudu besar minyak zaitun dan empat semburan minyak sauda setiap hari, Insya-Allah ia boleh bertahan sehingga 30 hari.

Menerusi Set Immune Booster ini adalah jauh lebih murah berbanding jika anda membeli madu, minyak zaitun dan minyak habbatus sauda secara berasingan. Harga sebenar ialah RM287 dan Set Immune Booster pula dijual dengan harga RM261 sahaja. Potongan RM26 diberikan agar lebih ramai orang diluar sana dapat merasai sendiri produk-produk makanan tambahan yang berkualiti tinggi untuk seisi keluarga.