Memperkenalkan Minyak Habbatus Sauda

Beberapa Semburan Setiap Hari Boleh Membantu Meningkatkan Sistem Imunisasi Dalam Badan.

Minyak Habbatus Sauda mengandungi Thymoquinone, Antioksidan, Asid lemak Omega 6, kandungan asid mono tidak tepu dan banyak lagi. Terbukti secara saintifik mampu memberikan pelbagai manfaat kepada anda secara dalaman dan luaran.

Premium Dari Turki

Minyak sauda ini dibawa khas dari Turki yang dikenali sebagai pengeluar habbatus sauda yang berkualiti.

100% Asli

Proses perahan habbatus sauda yang tidak menggunakan sebarang bahan kimia.

Bentuk Semburan

Di datangkan dalam bentuk semburan untuk memudahkan para pengguna.

Perahan Sejuk

Proses perahan yang tidak melibatkan sebarang haba mengekalkan khasiat minyak sauda ini.

“Pada habbatus sauda itu ada penawar bagi segala penyakit kecuali mati.”
Hadis Riwayat Al-Bukhari & Muslim

Jenama Pilihan 3000++ Pengguna

4.5 dari 5 pengguna telah merasai perubahan yang positif menggunakan produk-produk keluaran Sihaté. Sebahagian dari mereka sudi berkongsi pengalaman.

“Sejah amalkan minyak habbatus sauda ni, saya tak boleh minum minyak lain yang ada di pasaran. Jauh beza rasanya. Insyallah saya akan berterusan menggunakan minyak yang asli ini.

Puan Rokiah

“Tonsil saya bengkak dan demam. Sebelum ni makan ubat jer. Tapi bila spray habbatus sauda ni dua kali sehari, alhamdulillah cepat baik.

Tuan Faizul

Kolesterol saya makin turun. Sebelum ni bacaan 6.7, semalam saya cek 4.75. Bacaan gula dalam darah pun turun sehingga 4.4. Sebelum ni tinggi jugak.”

Puan Naemah

“Semalam mak akak sakit gigi. Alhamdulillah, spray minyak sauda ni kat tempat sakit, denyutan sakit tu berkurangan! Syukur sangat-sangat.”

Nur Fadzillah

“Alhamdulillah, saya nampak ada perubahan positif. Saya ada kencing manis. Sebelum ni bacaan agak tinggi tapi menurun di bawah 10 selepas amalkan produk ini.

Puan Hezli

“Anak saya kena kanser thyroid dan telah melakukan pembedahan. Setelah pembedahan, ia kembali bengkak. Jadi saya cuba berikan minyak sauda kepada anak saya, alhamdulillah bengkak beransur-ansur surut.

Puan Norsiati

MINYAK HABBATUS SAUDA BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan minyak sauda adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Minyak Habbatus Sauda Premium, 100% Organik & Asli

Habbatus Sauda telah digunakan secara meluas. Ia berjaya dibuktikan secara saintifik menerusi pelbagai jurnal perubatan di peringkat dunia.

Minyak Habbatus Sauda

Dari pohon hingga ke botol, semua proses dilakukan dengan cermat untuk mendapatkan minyak habbatus sauda berkualiti premium, rasa yang memikat dan kaya dengan khasiat.

Isipadu

50 ml

Tarikh Diproses

Julai 2020

Dihasilkan Di

Antalia, Turki

  • Perahan Sejuk
  • 100% Asli

Ujian Rasa

Pahit

Pedas

Harga Seunit

RM 39.00

Cara Penggunaan

Minyak habbatus sauda biasanya digunakan di dalam perubatan. Justeru, pengambilan hanya ketika sakit sahaja. Namun, mengamalkannya ketika sihat juga dibolehkan tetapi wajib diambil bersama minyak zaitun. Pakar pemakanan Islam Dr. Wan Nasyrudin mengesyorkan maksima tujuh kali semburan setiap hari.

Dibawa Dari Turki Ke Malaysia Dengan Kualiti Terjamin

Perahan minyak di Turki dari bijian Habbatus Sauda segar. Tanpa sebarang campuran pewarna, bahan pengawet, pengganti rasa atau minyak lain.

1. Melalui Proses Perahan Sejuk

Habbatus Sauda diproses menjadi minyak dengan perahan sejuk agar ia terlindung dari haba, cahaya dan udara untuk menjaga khasiatnya agar tidak terjejas.

2. Tanpa Bahan Campuran

Minyak yang terhasil dari proses perahan tidak dicampur dengan sebarang bahan-bahan lain kerana minyak habbatus sauda sudah mempunyai khasiatnya yang pelbagai.

3. Menggunakan Botol Gelap

Kami menggunakan botol gelap agar minyak lebih terpelihara. Ia boleh memberikan perlindungan dari haba berbanding botol biasa. Kotak juga disediakan.

4. Gunakan Di Mana-mana

Minyak ini hadir di dalam bentuk semburan. Jadi anda boleh membawanya ke mana-mana dan boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja.

Dr. Wan Nasyrudin Wan Abdullah.

Pensyarah Kanan Tafsir, Mukjizat Sains al-Quran & Pemakanan Sunnah, UKM. Penulis buku Indahnya Pemakanan & Perubatan Islam.

Harga Sebenar RM39, Sekarang RM33 Sahaja

Nikmati diskaun dan hadiah istimewa bagi menghargai bakal pelanggan Sihaté.

Diskaun 15%!

Nikmati harga promosi RM33 bagi seunit dengan diskaun potongan harga sebanyak 15%.

Penghantaran Percuma

Penghantaran percuma bagi pembelian RM150 ke atas. Jimat RM10++ setiap unit.

Jaminan 30 Hari

Anda akan dilindungi dengan jaminan pulangan wang selama 30 hari apabila berbelanja dengan Sihaté.

Jaminan Produk Yang Selamat & Berkualiti Tinggi

Sihaté diwujudkan untuk membantu anda sekeluarga agar lebih sihat dengan mengamalkan makanan tambahan yang terbukti secara saintifik.

100% asli

Produk yang dikeluarkan memenuhi piawaian organik dunia dari ladang sehingga ke produk akhir. Tidak dicampur sebarang bahan lain.

Diproses semulajadi

Habbatus Sauda hanya diperah secara sejuk untuk menghasilkan minyak tanpa menggunakan sebarang bahan kimia.

Melalui ujian makmal

Minyak dihantar ke makmal di Turki dan setelah sampai di Malaysia untuk diuji adakah ia benar-benar asli.

Diakui pakar

Pakar juga telah mengaudit proses penghasilan minyak habbatus sauda dari ladang sehingga proses perahan minyak.

Terbukti secara saintifik

Habbatus Sauda adalah makanan yang mempunyai pelbagai kelebihan dan telah berjaya dibuktikan secara santifik

Selamat digunakan

Minyak Habbatus Sauda yang lengkap dengan pelbagai sijil akuan dan analisa makmal. Tiada sebarang keraguan.

“Habbatus Sauda boleh bertindak balas terhadap tubuh badan manusia sebagai penyumbang tenaga dan membantu pemulihan.”
The Canon of Medicine by Avicenna; Ibnu Sina

Beli Sekarang. Bayar Kemudian Secara Ansuran Mudah Sehingga 3 Bulan. Tanpa Sebarang Faedah & Patuh Syariah.

Pilih Kuantiti & Tempah Sekarang

Nikmati tawaran terkini dengan pelbagai penjimatan.

Habbatus Sauda Oil

18 maklumbalas
(18 customer reviews)

RM33.00RM109.00

Minyak Habbatus Sauda Sihate diluluskan oleh Kementerian Kesihatan, Makanan dan Pertanian Turki, dianalisis oleh institiut kajian di universiti di Turki dan juga oleh UNIPEQ, UKM.

Pilih Kuantiti

18 maklumbalas untuk Habbatus Sauda Oil

  1. Sgt membantu pulihkan tenaga..imun badan Sgt bagus! Dulu beli yg botol kecil je yg spray …ni dh ada yg besar so bole refill je kat botol spray tu…

    Senang nk bagi ank2…spray je kan..dah x gado😆 Alhamdulillah sgt membantu…lagi2 bila batuk sakit tekak..

    spray je 3x sehari tu semuanya dgn IzinNYA…kte ikhtiar ye..tp seriously since amalkan habatussauda…mmg bdn x penat!tq seller!

    nurz3369
  2. Sy telah terima dgn selamat. Saya mmg suka amalkan Habbatus Sauda Sihate ni. Saya pengidap asma yg teruk dah lama. Setiap pagi sebelum sarapan sy mesti ambil 7-10 puff campur dgn madu dan air panas suam. Kadang kadang semput saya menyerang antara tengahmalam..sy just spray dlm mulut kemudian dah boleh tidur dgn lena. Terimakasih ye.

    Normah Yury
  3. Alhamdulillah saya dah terima Sihate yg saya pesan…
    Untuk makluman puan, saya memang telah mengamalkan pengambilan olive oil, habatus sauda oil, madu, cuka tin dan lain2 seangkatannya.
    Cuma sekarang saya bertukar kepada jenama Sihate sahaja. Alhamdulillah, ia telah menjadi rutin harian saya sejak dari dahulu lagi dan berdoa terus istiqamah.


    Verified buyer
    Hilaliah Mohamad
  4. Alhamdulillah, barang sampai dalam keadaan baik dan memuaskan. Produk yang perlu ada oleh setiap keluarga dan setakat ini memberi manfaat yang baik untuk kesihatan. Terima kasih Sihate…


    Verified buyer
    Faisal Riza
  5. Alhamdulillah. Minyak habatussauda sangat mujarab dan berkesan. Sakit apa pun, baca selawat 3x dan sapu di tempat sakit. Insha Allah, dengan izin Allah swt ianya sembuh. Saya telah amalkan. Saya juga recommend kepada seluruh ahli keluarga saya. Saya juga berhasrat untuk menjadi agen, sebab ada yang order. Terima kasih.


    Verified buyer
    Mas Ayu Rusli
  6. Alhamdulillah barang sudah terima dalam keadaan baik. Terima kasih di atas perkhidmatan yg cemerlang. Saya dan isteri menggunakan Sihate. Produk2 Sihate memang berkualiti dan berkhasiat. Saya yakin dgn produk2 Sihate sebab tiada kesan2 negatif pada saya. Setiap 3 bulan saya buat blood test dan paras gula normal, hati ok, buah pinggang juga ok, kolestrol baik. Alhamdulillah


    Verified buyer
    Muzamil Harun
  7. Alhamdulillah olive oil sihate selamat smpai dgb pantas 👍🏻😊
    Saya dan parents amalkan olive oil bersama habbatus sauda oil dan madu, dan alhamdulillah sangat2 memberi kesan pd kesihatan kami terutama pd parents saya.
    Terima kasih kpd produk Sihate yg sangat2 berkualiti dan terbaik 👍🏻😊


    Verified buyer
    Norfazlina Jaffar
  8. habbatus sauda pun kami guna..amat baik jika batuk yang lama..
    spray dlm mlut.. jika dada rasa mcm semput ke.. terus spray ke dada product sihate amat baik..tq

    Siti Noor
  9. Saya dah lama mengamalkan minyak zaitun ini dan habbatussauda. Alhamdullillah amat sesuai dgn saya in sya Allah ..baru ni buat rawatan susulan dgn Dr ..Alhamdullillah Dr kata darah tinggi dah x de kolestrol pulak dulu mkn 40mg sekarang 20 mg sahaja . Alhamdullillah syukur ❤️. Saya mengamalkan dua kali sehari ..Alhamdullillah

    Rokiah Kamaruddin
  10. Anak saya kena kanser thyroid dan telah melakukan pembedahan. Setelah pembedahan, ia kembali bengkak. Jadi saya cuba berikan minyak sauda kepada anak saya, alhamdulillah bengkak beransur-ansur surut.

    Norsiati
  11. Semalam mak akak sakit gigi. Alhamdulillah, spray minyak sauda ni kat tempat sakit, denyutan sakit tu berkurangan! Syukur sangat-sangat.

    Nur Fadzilah
  12. Tonsil saya bengkak dan demam. Sebelum ni makan ubat jer. Tapi bila spray habbatus sauda ni dua kali sehari, alhamdulillah cepat baik.

    Faizul
  13. Alhamdulillah, saya nampak ada perubahan positif. Saya ada kencing manis. Sebelum ni bacaan agak tinggi tapi menurun di bawah 10 selepas amalkan produk ini.

    Hezli
  14. Kolesterol saya makin turun. Sebelum ni bacaan 6.7, semalam saya cek 4.75. Bacaan gula dalam darah pun turun sehingga 4.4. Sebelum ni tinggi jugak.

    Naemah
  15. Sejak amalkan minyak habbatus sauda ni, saya tak boleh minum minyak lain yang ada di pasaran. Jauh beza rasanya. Insyallah saya akan berterusan menggunakan minyak yang asli ini.

    Rokiah
  16. Penggunaan selepas 2 minggu. 2 semburan sehari. Pagi dan sebelum tidur. Tqvm.. 👍

    Che Ku Mohd Mazuki Che Ku Daud
  17. Paling suka minyak ini sebab botol kecik. Mudah nak bawa ke mana-mana. Kalau batuk spray saja. Tak perlu guna sudu. Jika boleh, tolong letakkan cara penggunaannya bagi memudahkan saya nak guna. Buat masa sekarang saya guna hanya untuk ketika batuk sahaja.


    Verified buyer
    Muhamad Afiq Abdul Manap
  18. Buat masa sekarang saya guna apabila batuk..alhamdulillah berkesan..senang dibawa kemana2..kecil dan ringan..terbaik sihaté

    A.I

Ingin kongsikan maklumbalas?

Kami teruja untuk mendengar maklumbalas jujur dari anda. Insyallah setiap kata-kata anda kami akan jadikan pemangkin semangat dan iktibar. Klik butang di bawah untuk kongsikan maklumbalas anda. Terima kasih!

Add a review

Your email address will not be published.

MAKANAN TAMBAHAN BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan makanan tambahan adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Ada Yang Boleh Saya Bantu?

Ada masalah nak buat tempahan? 👋
Tak tahu produk yang sesuai? 👋

Ada sebarang persoalan? Perlukan sebarang penjelasan? Perlukan cadangan produk yang sesuai? Hubungi kami untuk mendapatkan bantuan dan penjelasan.

Klik Untuk Whatsapp

Maklumbalas Untuk Minyak Habbatus Sauda

Verfied buyer

Sejah amalkan minyak habbatus sauda ni, saya tak boleh minum minyak lain yang ada di pasaran. Jauh beza rasanya. Insyallah saya akan berterusan menggunakan minyak yang asli ini.

Rokiah26 Ogos 2020

Verfied buyer

Tonsil saya bengkak dan demam. Sebelum ni makan ubat jer. Tapi bila spray habbatus sauda ni dua kali sehari, alhamdulillah cepat baik.

Faizul15 Mei 2020

Verfied buyer

Kolesterol saya makin turun. Sebelum ni bacaan 6.7, semalam saya cek 4.75. Bacaan gula dalam darah pun turun sehingga 4.4. Sebelum ni tinggi jugak.

Naemah7 Sep 2020

Verfied buyer

Semalam mak akak sakit gigi. Alhamdulillah, spray minyak sauda ni kat tempat sakit, denyutan sakit tu berkurangan! Syukur sangat-sangat.

Nur Fadzilah7 Sep 2020

Verfied buyer

Alhamdulillah, saya nampak ada perubahan positif. Saya ada kencing manis. Sebelum ni bacaan agak tinggi tapi menurun di bawah 10 selepas amalkan produk ini.

Hezli21 Jul 2020

Verfied buyer

“Anak saya kena kanser thyroid dan telah melakukan pembedahan. Setelah pembedahan, ia kembali bengkak. Jadi saya cuba berikan minyak sauda kepada anak saya, alhamdulillah bengkak beransur-ansur surut.”

Norsiati2 Mei 2020

MINYAK HABBATUS SAUDA BUKAN UBAT: Ia adalah makanan yang boleh diamalkan di dalam kehidupan seharian. Hasil mengamalkan minyak sauda adalah pelbagai dan berbeza mengikut individu. Ia bergantung terhadap cara penggunaan, gaya hidup dan sebagainya.

Soalan-Soalan Lazim (FAQ)

Berikut adalah persoalan yang sering diajukan berkaitan Minyak Habbatus Sauda Sihaté.

Berdasarkan kaijan-kajian yang dilakukan, minyak habbatus sauda merupakan penawar kepada pelbagai penyakit. Walaubagaimanapun, hanya dengan cara pengambilan yang betul sahaja memberi kesan kepada penggunaannya. Disebabkan ianya penawar, pengambilannya untuk mereka yang tidak sakit tidak dibenarkan kerana boleh memberi kesan sampingan.

Minyak habbatus sauda selamat untuk diminum setiap hari bagi mereka yang mengalami masalah penyakit tertentu dan juga sangat sesuai digunakan untuk kegunaan luaran seperti untuk mengurut.

Terdapat pelbagai saranan cara pengambilan minyak habbatus sauda. Ia bergantung terhadap apakah objektif yang ingin dicapai oleh setiap individu. Secara umumnya, anda boleh mengambil minyak habbatus sauda Sihaté dengan tujuh semburan ke dalam mulut setiap hari. Kanak-kanak yang berumur di bawah dua tahun dilarang untuk mengambil minyak habbatus sauda. Anda juga boleh ikuti sosial media Sihaté untuk mengetahui petua-petua lain cara menggunakan minyak habbatus sauda.

Ia bergantung terhadap bagaimana anda menggunakannya. Jika diamalkan tujuh kali semburan setiap hari, Insyallah ia boleh bertahan sehingga 30 hari.

Harga Minyak Habbatus Sauda Premium Sihaté amatlah berpatutan jika dibandingkan dengan minyak habbatus sauda kualiti yang sama di pasaran sekarang. Namun, bagi menghargai pelanggan sedia ada dan memberi peluang untuk anda mengamalkan minyak habbatus sauda ini secara berterusan, kami tawarkan dengan harga promosi RM33 sahaja.